25AH

25ah.se




2 kommentarer on “25AH”

  1. anna skriver:

    hej,

    märklig fråga men jag vore så tacksam ifall du ville svara, mattan hos alex schulman & amanda widell (såg på alex blogg) har jag länge beundrat så jag vill fråga dig om mattan är ifrån din butik? eller vet du varifrån kanske? jag håller tummarna för svar!

    • andreaslonngren skriver:

      Hej Anna!

      Mattan hos Amanda och Alex kommer precis som du trodde från min butik. Tyvärr så har jag inga kvar men du kan ringa Lena på Pinemont trading- hon har!

      Bästa hälsningar,
      Amelia


Kommentera

